

Як працювати з електронним підписом без порушень законодавства






Кому потрібні КЕП
Державні установи | Приватний бізнес |
---|---|
органи державної влади та місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси, інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора | юридичні особи, фізичні особи-підприємці, громадяни |
Використання є обов'язковим для роботи з документами, починаючи з 07.11.2020 відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII | Якщо ви вирішили перейти на сучасний спосіб захисту важливих даних для користування електронними сервісами та спрощення документообміну з контрагентами |
Для чого потрібні КЕП
Для електронного документообміну з державними установами | Для роботи з документами і РРО | Для отримання державних послуг онлайн |
---|---|---|
для подачі звітності в державну податкову службу, Пенсійний фонд України, | для підписання документів та обміну в електронному вигляді з контрагентами договорами, рахунками, накладними, актами, | для доступу до отримання послуг онлайн громадянами через державні сервіси, наприклад до порталу «Дія» – державні послуги онлайн |
для доступу в загальнодержавний портал державних закупівель «ПроЗорро» та участі в тендерах, | для використання програмних РРО – сучасної альтернативи класичним фіскальним реєстраторам | |
для взаємодії з Державною казначейською службою України |
Для електронного документообміну з державними установами
- для подачі звітності в державну податкову службу, Пенсійний фонд України,
- для доступу в загальнодержавний портал державних закупівель «ПроЗорро» та участі в тендерах,
- для взаємодії з Державною казначейською службою України
Для роботи з документами і РРО
- для підписання документів та обміну в електронному вигляді з контрагентами договорами, рахунками, накладними, актами,
- для використання програмних РРО – сучасної альтернативи класичним фіскальним реєстраторам
Для отримання державних послуг онлайн
- для доступу до отримання послуг онлайн громадянами через державні сервіси, наприклад до порталу «Дія» – державні послуги онлайн

3 ключових переваги користувачів кваліфікованого електронного підпису
- Працюєте у точній відповідності до діючого законодавства – ви захищені від ситуації, коли ваше замовлення на створення тендера відхилено або документи, надіслані до держустанови, відмовились прийняти через недійсність електронного підпису.
- Впевнені у чинності реєстраційних дій – якщо ви державний реєстратор, нотаріус або особа, яка виконує функції реєстратора, для вас важливо, щоб завірені правочини були дійсними.
- Не витрачаєте час та кошти на паперовий документообмін та відвідування всіх державних установ, перед якими звітує ваша компанія, а також передання документів контрагентам.

Як отримати КЕП та токен за допомогою «Елвік»
- Особисто подати документи в нашому офісі – крамниці електронних послуг «ТВІЙ ЧАС». Для отримання сертифікату потрібно пред’явити паспорт та ідентифікаційний номер майбутнього власника сертифікату, а для юридичної особи – установчі документи та наказ про призначення керівника на посаду.
- Після засвідчення особи та перевірки документів оплатити вартість сертифікатів КЕП.
- Одразу після оплати отримати сертифікати, які будуть згенеровані адміністратором реєстрації в офісі «Елвік».
Чому з «Елвік» просто, надійно
та вигідно
- Акредитований центр сертифікації ключів та свій адміністратор реєстрації. Працюємо без посередників. З 2017 року у нас функціонує представництво мережі крамниць електронних послуг «ТВІЙ ЧАС». У штаті працює сертифікований адміністратор реєстрації ЦСК «Україна», який має доступ та право генерувати та видавати сертифікати кваліфікованого електронного підпису. Наші клієнти оперативно отримують КЕП, подавши заявку та сплативши за послуги.
- Краща цінова пропозиція. Ми є прямими представниками ЦСК «Україна», тому ви отримаєте найкращу ціну на послугу генерації сертифікатів. Співпраця по договору із виробником захищених носіїв ТОВ «Автор» дозволяє запропонувати найнижчу ціну на токени.
- Досвід роботи з бізнесом та державними установами. Маючи досвід роботи з державними органами та установами, бізнесом та підприємцями в частині реалізації проектів електронного документообігу, ми розуміємо як усе функціонує «зсередини». Наші фахівці надають консультації щодо використання КЕП, особливостей їх застосування в електронних сервісах. Ми допомагаємо у вирішенні нестандартних ситуацій, які виникають при роботі з КЕП.
Вартість захищених носіїв
Виробник ТОВ "Автор", марка | Вартість |
---|---|
Захищений носій Secure Token 337 M | 695 грн |
Захищений носій Secure Token 337 K | 965 грн |
Захищений носій Secure Token 337 F (16MB) | 1640 грн |
Захищений носій Secure Token 337 M (32MB) | 1860 грн |
Переконайтесь в доступності наших послуг
Вартість генерації КЕП
Для кого | Строком на 1 рік | Строком на 2 роки |
---|---|---|
Для фізичної особи та фізичної особи – підприємця (без печатки) | 104 грн | 207 грн |
Для юридичної особи та підприємців | ||
Сертифікат типу «печатка» | 166 грн | 331 грн |
Сертифікат директора | 166 грн | 331 грн |
Сертифікат бухгалтера | 166 грн | 331 грн |
Сертифікат співробітника | 166 грн | 331 грн |
Для програмних РРО | ||
Сертифікат типу «печатка» | 166 грн | 331 грн |
Сертифікат співробітника | 166 грн | 331 грн |
Додаткові послуги | ||
Перевидача сертифікату до закінчення терміну дії (втрата, кадрові зміни) | 92 грн |

Готові розпочати роботу з новими електронними
ключами саме зараз?
Звертайтесь – «Елвік» завжди допоможе!