Ми працюємо: понеділок‑п'ятниця  09:00‑18:00   субота‑неділя 10:00‑14:00
Телефонуйте: +38 067 717-11-77

Електронні ключі

ЕЛВІК > Електронні ключі

Slide Отримайте кваліфікований електронний підпис в акредитованому центрі сертифікації ключів та будьте впевнені у законності та безпеці ваших дій

Як працювати з електронним підписом без порушень законодавства

Що таке КЕП, токен і як це працює Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – цифровий варіант власноручного підпису посадової особи, керівника компанії та печатки, які призначені для використання під час електронного документообміну та в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Головна його відмінність – зберігання на захищеному носії – токені чи у хмарі.
Що таке КЕП, токен і як це працює
Захищений носій Захищений носій (токен)– це пристрій у вигляді флешки чи смарт-карти, призначений для безпечного зберігання особистих ключів КЕП. Саме їх використання вимагається Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII. Для кожного особистого ключа використовується окремий носій.
Як це працює Як це працює. Більше не потрібно друкувати документи та відправляти поштою – достатньо використати відповідний сертифікат для підписання. Також ви зможете підписувати будь-які документи, звіти та заяви в державних онлайн-сервісах.

Кому потрібні КЕП

Державні установи

Приватний бізнес

органи державної влади та місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси, інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратораюридичні особи, фізичні особи-підприємці, громадяни
Використання є обов'язковим для роботи з документами, починаючи з 07.11.2020 відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIIIЯкщо ви вирішили перейти на сучасний спосіб захисту важливих даних для користування електронними сервісами та спрощення документообміну з контрагентами

Для чого потрібні КЕП

Для електронного документообміну з державними установами

Для роботи з документами і РРО

Для отримання державних послуг онлайн

для подачі звітності в державну податкову службу, Пенсійний фонд України,для підписання документів та обміну в електронному вигляді з контрагентами договорами, рахунками, накладними, актами,для доступу до отримання послуг онлайн громадянами через державні сервіси, наприклад до порталу «Дія» – державні послуги онлайн
для доступу в загальнодержавний портал державних закупівель «ПроЗорро» та участі в тендерах,для використання програмних РРО – сучасної альтернативи класичним фіскальним реєстраторам
для взаємодії з Державною казначейською службою України

Для електронного документообміну з державними установами

  • для подачі звітності в державну податкову службу, Пенсійний фонд України,
  • для доступу в загальнодержавний портал державних закупівель «ПроЗорро» та участі в тендерах,
  • для взаємодії з Державною казначейською службою України

Для роботи з документами і РРО

  • для підписання документів та обміну в електронному вигляді з контрагентами договорами, рахунками, накладними, актами,
  • для використання програмних РРО – сучасної альтернативи класичним фіскальним реєстраторам

Для отримання державних послуг онлайн

  • для доступу до отримання послуг онлайн громадянами через державні сервіси, наприклад до порталу «Дія» – державні послуги онлайн
эцп-2-min

3 ключових переваги користувачів кваліфікованого електронного підпису

  • Працюєте у точній відповідності до діючого законодавства – ви захищені від ситуації, коли ваше замовлення на створення тендера відхилено або документи, надіслані до держустанови, відмовились прийняти через недійсність електронного підпису.
  • Впевнені у чинності реєстраційних дій – якщо ви державний реєстратор, нотаріус або особа, яка виконує функції реєстратора, для вас важливо, щоб завірені правочини були дійсними.
  • Не витрачаєте час та кошти на паперовий документообмін та відвідування всіх державних установ, перед якими звітує ваша компанія, а також передання документів контрагентам.
two-flash-drives-top-view-mockup_7956-1119-min

Як отримати КЕП та токен за допомогою «Елвік»

  • Особисто подати документи в нашому офісі – крамниці електронних послуг «ТВІЙ ЧАС». Для отримання сертифікату потрібно пред’явити паспорт та ідентифікаційний номер майбутнього власника сертифікату, а для юридичної особи – установчі документи та наказ про призначення керівника на посаду.
  • Після засвідчення особи та перевірки документів оплатити вартість сертифікатів КЕП.
  • Одразу після оплати отримати сертифікати, які будуть згенеровані адміністратором реєстрації в офісі «Елвік».

Чому з «Елвік» просто, надійно
та вигідно

  • Акредитований центр сертифікації ключів та свій адміністратор реєстрації. Працюємо без посередників. З 2017 року у нас функціонує представництво мережі крамниць електронних послуг «ТВІЙ ЧАС». У штаті працює сертифікований адміністратор реєстрації ЦСК «Україна», який має доступ та право генерувати та видавати сертифікати кваліфікованого електронного підпису. Наші клієнти оперативно отримують КЕП, подавши заявку та сплативши за послуги.
  • Краща цінова пропозиція. Ми є прямими представниками ЦСК «Україна», тому ви отримаєте найкращу ціну на послугу генерації сертифікатів. Співпраця по договору із виробником захищених носіїв ТОВ «Автор» дозволяє запропонувати найнижчу ціну на токени.
  • Досвід роботи з бізнесом та державними установами. Маючи досвід роботи з державними органами та установами, бізнесом та підприємцями в частині реалізації проектів електронного документообігу, ми розуміємо як усе функціонує «зсередини». Наші фахівці надають консультації щодо використання КЕП, особливостей їх застосування в електронних сервісах. Ми допомагаємо у вирішенні нестандартних ситуацій, які виникають при роботі з КЕП.

Вартість захищених носіїв

Виробник ТОВ "Автор", маркаВартість
Захищений носій Secure Token 337 M695 грн
Захищений носій Secure Token 337 K965 грн
Захищений носій Secure Token 337 F (16MB)1640 грн
Захищений носій Secure Token 337 M (32MB)1860 грн

Переконайтесь в доступності наших послуг

Вартість генерації КЕП

Для когоСтроком на 1 рікСтроком на 2 роки
Для фізичної особи та фізичної особи – підприємця (без печатки)104 грн207 грн
Для юридичної особи та підприємців
Сертифікат типу «печатка»166 грн331 грн
Сертифікат директора166 грн331 грн
Сертифікат бухгалтера166 грн331 грн
Сертифікат співробітника166 грн331 грн
Для програмних РРО
Сертифікат типу «печатка»166 грн331 грн
Сертифікат співробітника166 грн331 грн
Додаткові послуги
Перевидача сертифікату до закінчення терміну дії (втрата, кадрові зміни)92 грн
kisspng-usb-flash-drive-flash-memory-data-recovery-sony-usb-pen-drive-5a72342414fa05.2949688915174338920859-min

Готові розпочати роботу з новими електронними
ключами саме зараз?

Звертайтесь – «Елвік» завжди допоможе!