Ми працюємо: понеділок‑п'ятниця  09:00‑18:00   субота‑неділя 10:00‑14:00
Телефонуйте: +38 067 717-11-77

Абонентське обслуговування бізнесу

ЕЛВІК > Абонентське обслуговування бізнесу

Як власнику заощадити понад 40% на персоналі та запустити прогрес фірми

ІТ-аутсорсинг від «ЕЛВІК» – вигідна стратегія вашого зростання

Дізнатись деталі на консультації експерта

Як власнику заощадити понад 40% на персоналі та запустити прогрес фірми

ІТ-аутсорсинг від «ЕЛВІК» – вигідна стратегія вашого зростання

Дізнатись деталі на консультації експерта

Ви рахували, скільки грошей ви втрачаєте, якщо не піклуєтесь про технічну сторону бізнесу?

  • Скільки коштує власнику один день простою компанії?
    Який штраф випишуть фіскали, якщо комп’ютер бухгалтера «помре» в день звітності?
  • У скільки можна оцінити втрату інформації, накопиченої компанією за роки праці?
  • Скільки матеріальних та репутаційних втрат ви вже понесли в результаті форс-мажорів з ІТ-структурою вашої фірми?

Що робити?

Три популярних варіанти вирішення проблеми

Кваліфікований персонал – це дорого. Можна попросити знайомого, який розуміється на усіх тих 1С, серверах та інтернетах. Так, на один раз допоможе, хай на два. По дружбі знайомий усуне локальну проблему, не маючи часу та бажання шукати корінь її виникнення. І все, що мало піти не так, трапиться водночас

При цьому варто тримати в голові кількість годин у місяць, коли він буде дійсно потрібен. До цих годин долучити час на базікання з бухгалтерами та анекдоти з прибиральницею. У підсумку, коли зарплатна відомість висвітить вам навпроти прізвища «комп’ютерщика» суму нарахованої зарплати та сплачених з неї податків, прагматичність вистрілить думкою: «А для чого?»

ІТ-аутсорсинг – це передача функцій з підтримки, обслуговуванню та модернізації ІТ-інфраструктури компанії-підряднику. Такі компанії мають досвід з надання таких послуг, а їх фахівці володіють необхідними навичками для успішних рішень завдань замовника. «Елвік» також пропонує такий спосіб співробітництва.

Годі ризикувати, обираючи важкі шляхи
та неперевірених виконавців

Ми даємо раціональне рішення – заключити договір на ІТ-аутсорсинг. ІТ-аутсорсинг або абонентське обслуговування – послуга, яку компанія «Елвік» успішно надає протягом 10 років. Ви отримуєте одного або кількох наших фахівців для забезпечення стабільної роботи вашої оргтехніки, чіткого функціонування локальної мережі, проведення заходів з кібербезпеки, супроводу необхідного програмного забезпечення та надання консультацій вашому персоналу.

Подзвоніть нам зараз для призначення зустрічі

Переваги, які ви отримуєте, замовляючи послугу ІТ-обслуговування бізнесу в «Елвік»

  • Безперебійну роботу не лише вашої комп’ютерної та оргтехніки, але й безвідмовне функціонування операційних систем та прикладного програмного забезпечення. Вам не потрібно буде хвилюватися про якість заправки копіра, чи оновлення сервера – усі клопоти з обслуговування візьмуть на себе наші фахівці.
  • Першочергове обслуговування у нашому сервісному центрі, що забезпечить максимально швидке відновлення роботи вашого обладнання.
  • Налаштований електронний документообіг, що підвищить ефективність вашої співпраці з контрагентами та забезпечить вчасну подачу звітності. Ваша бухгалтерія розквітне, підносячи на підпис полегшену зарплатну відомість.
  • Фахових бійців для модернізації компанії. Маючи таку підтримку та заручившись їх досвідом, ви нарешті зможете реалізувати свою успішну стратегію.
  • Збереження критично важливої інформації, що дає вам гарантію її цілісного збереження. Окремий пункт договору про нерозголошення дає вам гарантію конфіденційності.

Натисніть кнопку, щоб отримати зразок договору на абонентське обслуговування.

Для чого потрібен технічний аудит

Технічний аудит – це інвентаризація наявної ІТ-інфраструктури для розуміння її будови, принципів функціонування та можливостей модернізації. Для початку, наші фахівці:

  • створюють реєстр наявної комп’ютерної техніки з вказанням її характеристик
  • проводять ревізію встановленого програмного забезпечення на кожній з одиниць комп’ютерної техніки
  • створюють реєстр оргтехніки з вказанням необхідних витратних матеріалів
  • створюють макет діючої локальної мережі з вказанням її компонентів

Після вивчення отриманих відомостей, ми проводимо аналіз:

  • наскільки ефективна наявна техніка,
    чи вистачає їй потужності,
  • як вона справляється з тим рівнем завдань, які вона виконує.
  • Вимірюємо швидкість роботи локальної мережі, вивчаємо її структуру, оцінюємо рівень ефективності її будови.
  • Аналізуємо захищеність локальної мережі від зовнішніх загроз та проникнень.

У підсумку, ви отримуєте протокол з описом по кожному з пунктів аудиту, а також наші зауваження та рекомендації по усуненню недоліків.

Подзвоніть нам зараз та отримайте технічний аудит БЕЗКОШТОВНО.

Чому з нами вигідно працювати

  • Партнерські ціни на нашу продукцію та послуги – приємна опція нашої співпраці, яка дозволить зекономити під час купівлі техніки та витратних матеріалів.
  • Для вас двє 20% постійної знижки на ремонтні роботи сервісного центру.
  • Заощаджені кошти на утриманні персоналу: заключивши з нами договір, ви економите понад 40% на одних лише податках. Це розвантажить вашу зарплатну відомість і дозволить заощадити кошти для розвитку компанії.
  • Додаткові 20% економії: працюючи з нами, ви отримуєте податковий кредит на суму 20% ПДВ від вартості договору, що додатково дозволить вам заощадити на сплаті податків.
  • Повний технічний аудит ІТ-інфраструктури вашої компанії вже перед початком нашої роботи. За результатами такого аудиту, ви безкоштовно отримаєте перелік фахових зауважень щодо наявних проблем та рекомендації для їх вирішення.

БЕЗКОШТОВНІ консультації по телефону з будь-яких ІТ-питань.

Як проходить співпраця з абонентського обслуговування

  • Ми домовляємося про зустріч і проводимо ознайомлення з вашою ІТ-інфраструктурою для визначення обсягу робіт та проведення технічного аудиту.
  • За результатами технічного аудиту, підписуємо договір про абонентське обслуговування. У договорі вказується предмет обслуговування та обсяг робіт, регламент надання послуг, вартість та порядок розрахунків. Окремим додатком до договору виступає зразок протоколу для фіксації виконаних робіт.
  • Ви отримуєте наших фахівців для виконання прописаних у договорі робіт згідно затвердженого регламенту. Кожна з робіт фіксується окремим рядком в протоколі про хід надання послуг. Кожен протокол підписується представниками сторін.
  • У кінці місяця, за результатами погоджених протоколів, складається акт про надані послуги. Ви оплачуєте вже надані послуги, а ми продовжуємо реалізовувати поставлені задачі.

Чому вам варто довірити свій ІТ
«ЕЛВІК»

q-min
  • Компанія «ЕЛВІК» з 2008-го року працює як постачальник комп’ютерної та офісної техніки.
  • У структурі компанії діє власний сервісний центр з обслуговування та ремонту електроніки. ІТ-аутсорсинг – один із напрямків роботи компанії.
  • Серед наших клієнтів приватні компанії та бюджетні установи, виробничі підприємства та приватні підприємці, споживча кооперація та медичні заклади.
    Компанія «ЕЛВІК» підключила перший Інтернет для закладів освіти на півночі Рівненщини. Така масштабна реалізація була відзначена органами місцевої влади. Ми також проектували локальні мережі для закладів освіти, сільських та міських рад, підприємств та установ Рівненщини.

Реалізовані проекти: так може бути і у вас

Задача: створити локальну мережу, налаштувати роботу користувачів бухгалтерії та відділу збуту, підтримка ІТ-інфраструктури

Що зроблено:

  • проведено технічний аудит наявної техніки
  • створено локальну мережу підприємства
  • розроблено регламент роботи користувачів та оптимізовано бізнес-процеси
  • розроблені заходи з кібербезпеки
  • впроваджено облікову систему на базі «1С: Бухгалтерія» для України
  • організовано роботу виділеного сервера для програмних рішень
  • здійснюється регламентоване абонентське обслуговування

Задача: оновлення парку комп’ютерної техніки, створення локальної мережі підприємства, впровадження облікової системи, підтримка ІТ-інфраструктури.

Що зроблено:

  • проведено технічний аудит наявної техніки
  • проведено постачання сучасних одиниць техніки
  • створено локальну мережу підприємства
  • розроблено регламент роботи користувачів: бухгалтерії та майстрів
  • розроблено заходи з кібербезпеки
  • впроваджено облікову систему на базі «1С: Бухгалтерія» для України
  • здійснено розробку та реалізовано додаток для обліку розрахунків з квартиронаймачами на базі «1С: Бухгалтерія» для України
  • здійснюється регламентоване абонентське обслуговування

Задача: провести оптимізацію локальної мережі підприємства, підтримка ІТ-інфраструктури та програмного забезпечення «ТіС Бухгалтерія».

Що зроблено:

  • проведено технічний аудит наявної техніки та локальної мережі
  • проведено профілактичні антивірусні заходи
  • відновлено стабільну роботу локальної мережі
  • розроблено регламент роботи користувачів
  • розроблено заходи з кібербезпеки
  • реалізовано автоматизацію роздрібного магазину в с.Дібрівськ Рівненської обл.
  • налагоджено синхронізацію даних між магазином в с.Дібрівськ та основним офісом
  • здійснюється регламентоване абонентське обслуговування

Скільки ви готові інвестувати в
безперебійну роботу вашого бізнесу?

В залежності від потреб вашої компанії, ви обираєте тариф на абонентське обслуговування. Вартість складається, виходячи з відстані та часу доїзду до клієнта, обсягу, терміновості та складності виконання робіт. Тариф містить перелік основних робіт та демонструє орієнтовну ціну, остаточна вартість прописується в договорі за результатами переговорів.

В залежності від потреб вашої компанії, ви обираєте тариф на абонентське обслуговування. Вартість складається, виходячи з відстані та часу доїзду до клієнта, обсягу, терміновості та складності виконання робіт. Тариф містить перелік основних робіт та демонструє орієнтовну ціну, остаточна вартість прописується в договорі за результатами переговорів.

Прекрасно підійде для невеликих та молодих компаній. Якщо вам потрібно забезпечити надійну роботу комп’ютерної техніки та операційних систем, отримати гарантоване збереження критичної інформації за мінімальні кошти, вам підійде тариф «Базовий».

Для компаній, які хочуть модернізувати свою роботу, зробивши її ефективною. Крім усіх опцій тарифу «Базовий», ви отримуєте підтримку спеціалізованих рішень, в тому числі облікових систем. Доступна розробка та адаптація нових програмних рішень для розвитку вашої компанії – усе це в тарифі «Бізнес».

Для великих компаній, які мають розвинену інфраструктуру, що потребує додаткового захисту. На основі технічного аудиту, ми розробляємо заходи із захисту локальних мереж та протидії проникненню. Обравши тариф «Максимум», ви отримаєте персонального менеджера, який опікуватиметься вашою компанією.

Особливості тарифуТариф «Базовий»Тариф «Бізнес»Тариф «Максимум»
Максимальна кількість одиниць комп’ютерної техніки102050
Кількість регламентованих виїздів до клієнта в місяць122
Кількість термінових виїздів до клієнта в місяць248
Час реагування на терміновий викликдо 2 годиндо 1 годинидо 30 хвилин
Організація та підтримка заходів зі збереження критичної інформації+++
Обслуговування апаратної частини ІТ-інфраструктури+++
Обслуговування прикладного програмного забезпечення, в тому числі операційних систем та програми «М.Е.ДОК»+++
Обслуговування спеціалізованого програмного забезпечення, в тому числі облікових систем-++
Розробка спеціалізованих програмних рішень та їх адаптація до облікових систем-++
Розробка заходів з кібербезпеки та їх впровадження--+
Персональний менеджер по роботі з клієнтом--+
Вартість обслуговування в місяць, з ПДВ1900 грн3200 грн5000 грн

А якщо раптом щось піде не так?

Отримайте гарантію на весь період абонентського обслуговування

На всі роботи, виконані нашими фахівцями чи у нашому сервісному центрі, ми даємо гарантію на весь період абонентського обслуговування. Фаховий рівень наших працівників дозволяє нам робити це впевнено. Можливі недоліки, як от дефект комплектуючих чи запчастин, брак витратних матеріалів, ми усуваємо безкоштовно.

Поки не готові до довгострокових відносин? Допомога потрібна терміново? Зробіть терміновий виклик фахівця в офіс.

Забудьте про постійні тривоги через працездатність вашої техніки чи збереження інформації. Отримайте надійного партнера, який візьме на себе всі ІТ-труднощі.

Готові до співпраці? Телефонуйте – ми на зв’язку!